2009-10-15

Facebook

Rena Teatern finns nuförtiden också som Facebook-grupp. Med ett blygsamt medlemsantal -ungefär lika många som folk har fingrar på sina händer. De som har alla fingrar man "ska" ha, vill säga. Alla har ju inte. Det finns såna som inte har fingrar alls. Jag såg en gång en pianist på TV, som inte hade armar ens. Han spelade piano med fötterna, och han spelade bra.

Tänker mej att de som vill höra till Rena Teaterns Facebook-grupp får välja det alldeles själv, utan att att jag prackar på dem nånting. Så jag har inte gjort reklam för den heller.

En av medlemmarna känner jag inte. Henne blev jag allra gladast över!
Så glad så jag borde göra henne till hedersmedlem.
(Fast kanske jag rentav känner henne ändå, jag kanske bara inte kände igen namnet.)
Hoppas att andra småningom följer hennes exempel.

-P-

1 kommentar:

  1. Och nu, några veckor senare, har Facebook-gruppen redan över hundra medlemmar!

    SvaraRadera

Rena Teatern

Rena Teatern är en fri teatergrupp.
Vi sysslar med små föreställningar fyllda av humor och poesi. Såna som kan packas ner i en kappsäck och spelas nästan varsomhelst.
Dethär är vår blog. Välkommen hit!