2010-04-18

Vulkanutbrott

Det behövs jordbävningar och vulkanutbrott för att påminna oss om hur små vi är. Och påminna oss om att somliga självklarheter inte alls är så självklara.

Min dator har kraschat. I skuggan av vulkansaska känns det ganska oviktigt, trots att det påverkar mitt dagliga arbete radikalt. En massa viktigt info som jag inte får fram. En massa arbeten jag inte kan jobba vidare på, utan helt enkelt måste ta paus ifrån. Och allt jag gör, gör jag på nya platser med datorer som inte är mina.

Att min dator strejkar innebär också att jag inte kan uppdatera Rena Teaterns hemsidor nu på ett tag. Jag kan bara blogga här. Och berätta att jo, aktuellt: Vi spelar ParaflaxHangö Teaterträff i år.
-P-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rena Teatern

Rena Teatern är en fri teatergrupp.
Vi sysslar med små föreställningar fyllda av humor och poesi. Såna som kan packas ner i en kappsäck och spelas nästan varsomhelst.
Dethär är vår blog. Välkommen hit!