2009-09-09

Ännu om Repertoar Live



Det gick helt okej igår.
Det satt väl ca.80-90 mänskor i publiken. Jag kunde säga att det var lätt som en plätt och att det inte kändes farligt alls, men då skulle jag ljuga. De flesta bara ställde sej upp och presenterade sina föreställningar och andra evenemang -teaterchefer eller andra teaterarbetare. Teater Viirus framförde en sång ur Kosmisk fruktan -eller dagen då Brad Pitt fick paranoia, Unga Teatern en scen ur Aladdin och den underbara lampan och Oblivia en härlig bit ur Entertainment Island. Och jag spände upp mitt svarta och sneda paraply, stod sen därunder och berättade om Rena Teatern och om Paraplyet. Främmande mänskor kom fram till mej i pausen och ville veta mera. Sånt blir jag alltid glad av. Löjligt glad, faktiskt.

Och detdär infobladet plockade de nog med sej, åtminstone 60 st. gick åt. (Jag räknade i smyg hur många som fanns kvar när jag gick...) Upptäckte ett litet tryckfel och två ord som står i omvänd ordning, men vad gör det. Ska komma ihåg att korrekturläsa flera gånger innan nästa infoblad sätts ihop.
-P-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rena Teatern

Rena Teatern är en fri teatergrupp.
Vi sysslar med små föreställningar fyllda av humor och poesi. Såna som kan packas ner i en kappsäck och spelas nästan varsomhelst.
Dethär är vår blog. Välkommen hit!